Rouva Sanan ammattibloggauksia, ole hyvä

Oletko kiinnostunut sisällöntuottamisesta, markkinointiviestinnästä, mediasta ja/tai viestinnästä yleensä? Etsitkö vinkkejä ja ajatuksia oman sisältömarkkinointisi kehittämiseen?

Tämä sivu on juuri sinulle tehty.

Rouva Sana kirjoittaa blogissaan usein ammattiasiaa. Tämän sivun alta löydät kootusti suorat linkit kirjoittamiini ammatillisiin bloggauksiin. Linkit on listattu tuoreimmasta vanhimpaan.

Poimi vinkit itsellesi, lue, viihdy - ja haasta! 

Meistä kaikista tulee kohta pieni sisällöntuottaja: 3 faktaa - Maailma muuttuu ja me joudumme muuttumaan sen mukana. Meistä valtaosa tuottaa lähitulevaisuudessa erilaisia sisältöjä verkkoon ja sosiaalisen median kanaviin (3.4.2017)

Mä haluun sut mun pöytään eli 3+1 syytä saapua PING Helsinkiin - Kukaan hiukankaan vaikuttajamarkkinoinnista kiinnostunut ei missaa tätä tapahtumaa: tukku syitä, miksi (24.3.2017)

Miten blogikirjoitus syntyy ja mikä siinä maksaa? - Miksi sisällöntuottaja ei voi tehdä työtään ilmaiseksi ja miksi vaikuttajamarkkinointi maksaa? (21.3.2017)

Sisällöntuottajan työpäivä - Mitä sisällöntuottaja tekee ja mistä eri työtehtävistä työpäivät koostuvat?(20.3.2017)

Näin tuotan sisältöjä verkkoon - viisi vinkkiä - Tuotatko sisältöjä verkkoon oman työsi ohessa tai vaikka harrastukseksesi seuran tai yhdistyksen puolesta? Kurkkaa linkin takaa viisi vinkkiä sisältöjen parempaan tuottamiseen. (13.3.2017)

Miten puusta tuli matkailuvaltti eli vaikuttajamarkkinointicase Paavolan tammi - Lohjan kaupunki sai puusta tärkeän matkailunähtävyyden vuonna 2017 vaikuttajamarkkinoinnin avulla. Miten temppu tehtiin ja mitkä ovat vinkkivitoset vaikuttajamarkkinoinnin toteuttamiseen? (12.12.2016)

Vaikuttajamarkkinointi: mitä se yritykselle nyt sitten oikein tarkoittaa? Valtaosa asiakkaista tekee lopullisen ostopäätöksen vasta, kun he ovat kyselleet mielipiteitä tutuilta ja ystäviltä sekä etsineet verkosta käsiinsä kaiken mahdollisen tiedon. Yrityksessä vaikuttajamarkkinoinnilla pyritään vastaamaan tähän tarpeeseen. Toisen kertomaa mielipidettä ei voida koskaan yrityksessä korvata millään muulla markkinoinnilla (9.12.2016)

Blogikirjoitus ja lehtijuttu ovat kaksi eri asiaa - Blogikirjoitus on aina enemmän tai vähemmän subjektiivinen, joten sitä ei voi verrata objektiivisuuteen ja tasapuolisuuteen pyrkivään journalismiin (4.10.2016)

Jutut jatkuvat kuvan alla. Jatka eteenpäin.


sosiaalinen media
(Kuva: Pixabay)















Koska me kaikki olemme PING Helsingin arvoisia - Sisällöntuottajat ja -markkinoijat tarvitsevat
ainakin yhden valtakunnallisen ammattilaistapahtuman - monestakin  syystä (16.5.2016)

Henkilökohtainen some-trainer palveluksessasi - Personal trainer treenaa asiakkaan kuntoa ja tsemppaa; some-trainer treenaa asiakkaan somekuntoa ja tsemppaa, tietysti (15.4.2016)

Minustako bloggaaja? 10 vinkkiä bloggaamiseen - Vinkit oman tai yritysblogin käynnistämiseen (2.3.2016)

Sisältötoimisto Rouva Sanasta hyvää päivää - Miksi ryhdyin sisällöntuotannon ja sisältömarkkinoinnin yrittäjäksi? (25.1.2016)

Älä heitä someviestejä somekankkulan kaivoon - Somessa ja verkossa on tehtävä muutakin tuotettava sisältöä: oltava vuorovaikutuksessa (16.12.2015)

Blogi mahdollistaa oman osaamisen esiintuomisen - Blogi on muuta kuin julkinen päiväkirja (3.11.2015)

Kuka taitaa sisällön paremmin kuin toimittaja  - Toimittajaa parempaa sisällöntuottajaa tuskin on (7.9.2015)

Osimoilleen itsetuntoa pönkittävä some - Somea hyödynnetään myös itsetunnon pönkittämiseen (13.8.2015)

Vinkki vitoset somenoviiseille ja -konkareille - Someguru Marja Nousiaisen vinkit somettajille (2.6.2015)

So sorry, journalismi muuttuu - myös sisällöntuottamiseksi - Media-ala on historiansa suurimmassa murroksessa, ja journalismin ja sisältömarkkinoinnin rajat liudentuvat (8.4.2015)

Kuka tahansa osaa nyt somettaa - vai osaako?  - Sisällöntuottaminen on työtä ja sitä ei tehdä vehnäjauhopalkalla (31.3.2015)

Sisällössä tärkeintä on ammattimaisuus ja laatu - Sisällöntuottajille suunnatun ensimmäisen valtakunnallisen PING Helsinki -tapahtuman antia (30.3.2015)

Piirun verran viisaammaksi somessa - Someguru Marja Nousiaisen Menesty somessa -kirjan julkistamistilaisuus (12.3.2015)

Ota mieluummin riski ja mokaa -  Radio Loopin sosiaalisen median käytöstä (5.11.2014)

Rouva Sana somekanavineen on nyt oma mediansa - Allerin Suuri blogitutkimus vuonna 2014 (29.10.2014)