Vaikuttajamarkkinointiyhteistyöhön?

Oletko kiinnostunut vaikuttajamarkkinointi- eli sisältöyhteistyöstä Rouva Sanan kanssa? Ota yhteyttä.

Valitsemalla Rouva Sanan saat käyttöösi sisällöntuottamisen ja markkinointiviestinnän ammattilaisen. Mitä se tarkoittaa käytännössä? Lue lisää esimerkkien alta.

Tutustu Rouva Sanaan myös kurkkaamalla tänne ja LinkedIn-profiiliani.

Toteutuneita esimerkkejä blogiyhteistyöstä

(klikkaa kuvatekstien linkkiä)

Silja Line
Silja Serenade
Silja Serenade


Sokos Hotel -ketju/Tallinna
Solo Sokos Hotel Estoria

Pilatesstudio PilatesLift
Klassisen pilateksen tunnit
(Kuva: PilatesLift)

Elokuvateatteri Studio 123
Anneli ja Onneli
Annelin ja Onnelin talvi
(Kuva: Nordisk Film)

Keski-Uudenmaan teatteri KUT 
Seppo Halttunen, Anna-Leena Sipilä
Pieni raha
(Kuva: KUT)

WSOY
WSOY
Jutan voimakirja

Best Western -hotelliketju
Spa Hotel Casino Savonlinna
Spahotel Casino Savonlinna

Nivea
Aurinkosuojatuotteet

Puistoblues
Puistoblues 2015

















Miksi yrityksen kannattaa tehdä blogi- ja sisältömarkkinointiyhteistyötä? 

Verkkomainonnan edistystä ajavan asiantuntijayhteisön IAB Finlandin Jari Jaanto toteaa järjestön blogissa, että bloggaajien antamat suositukset koetaan luotettavammiksi kuin mainonta. Heillä on suuri valta vaikuttaa lukijoidensa mielipiteisiin.

Tästä on olemassa myös lukuisia tutkimuksia.

Harjoittamalla yrityksenä sisältöyhteistyötä bloggaajan ja sisällöntuottajan kanssa, saat tuotteesi ja palvelusi esille luontevassa ulkopuolisessa ympäristössä: siellä, missä ovat paitsi nykyiset, mutta ennen kaikkea myös tulevat asiakkaasi.

***

Teen blogini osalta yhteistyötä niiden yritysten, palveluiden ja tuotteiden kanssa, jotka koskettavat joko omaa elämääni ja istuvat arvomaailmaani.

Kirjoitan blogiani ammattiani ohjaavien eettisten ohjeiden pohjalta. Olen sitoutunut myös sisällöntuottajien PING Ethics -ohjeistoon. Harjoittamastani sisältöyhteistyöstä on aina selkeä maininta.

Tärkeitä aihealueita blogissani ovat kulttuuri, matkailu, hyvinvointi ja liikunta sekä arkeen liittyvät havainnot.

Blogiyhteistyön myötä käytössäsi on paitsi Rouva Sana -blogi, mutta myös muut hyödyntämäni sosiaalisen median kanavat: Facebook, Instagram, Google+, tarvittaessa myös Twitter.