Sisältötoimiston palvelut ja hinnasto

SISÄLTÖTOIMISTO ROUVA SANA tuottaa sisältöjä joka tarpeeseen, sparraa ja opastaa sosiaalisen median ja verkon käyttöön sekä kouluttaa ja puhuu sisällöntuottamisesta, kirjoittamisesta, sisältömarkkinoinnista, vaikuttajamarkkinoinnista ja luovuudesta.

Vai tarvitsetko apua yrityksesi sisältömarkkinoinnin ja markkinointiviestinnän suunnittelussa?

Sisältötoimisto Rouva Sanan kautta saat tarvittaessa myös kokonaisvaltaiset verkkosivujen uudistukset. Teknisen puolen verkkosivujen uudistamisessa toteuttaa Rouva Sanan yhteistyökumppani, visuaalisen viestinnän ammattilainen  GRAPHIC ROOM.


Sisältötoimisto Rouva Sanan palveluhinnasto, ole hyvä:


Sisällöntuotanto

  • sisällöntuotantotyöt alkaen 190 e/juttu (juttuun tarvittavat kuvat ja haastattelukäynnit erikseen)
  • olemassa olevien verkkosivujen sisällölliset uudistukset alkaen 280 e 
  • uusien verkkosivujen sisällöntuotanto alkaen 600 e 
  • uutis- ja asiakaskirjeet alkaen 190 e
  • tilauksesta tarjouksen mukaan myös erilaiset julkaisut ja niiden tuottaminen joko kokonaan tai osittain, erilaiset somepäivitykset, valmiiden tekstien editointi ja oikolukeminen jne. 


Kurssit ja koulutukset sekä puheenvuorot

Valmiit kurssipaketit



  • Koulutukset ja kurssit räätälöitynä tarjouksen mukaan.

  • Myös puheet ja puheenvuorot erilaisten tapahtumien ja koulutuspäivien yhteydessä. TIEDUSTELE JA PYYDÄ TARJOUS! Aiheina sisältöjen tuottaminen ja kirjoittaminen sekä luovuus sekä sisällöntuottajan luovat kuopat, sisältömarkkinointi ja sosiaalisen median kanavat, vaikuttajamarkkinointi ja sisältöyhteistyö bloggaajien kanssa.


Vaikuttajamarkkinointiyhteistyö: tarjouksen mukaan

  • Vaikuttajamarkkinointiin liittyvä koulutus, neuvonta, yhteistyökumppaneiden etsiminen ja puhujatilaisuudet.
  • Sisältöyhteistyöbloggaukset Rouva Sana -blogin kautta.



Markkinointiviestinnän ja sisältömarkkinoinnin suunnittelu: tarjouksen mukaan

  • sisältösuunnitelmat
  • markkinointiviestintäsuunnitelmat
  • sisältömarkkinointisuunnitelmat
  • markkinoinnin vuosikellot
  • ym. ym.


Tuntihinta 87 e/h (minimiveloitus).
HUOM! Kaikkiin hinnaston hintoihin lisätään alv.

Kaikille avoimien kurssien ja koulutusten yleiset laskutus- ja peruutusehdot löydät TÄÄLTÄ.


Tiesitkö Rouva Sanasta, että:

  • Rouva Sana on alueellisen sisällöntuottajayhteisön Keski-Uudenmaan blogien eli Kublon toinen perustajajäsen. Kiinnostaako sinua vaikuttajamarkkinointiyhteistyö Keski-Uudellamaalla? Kysy neuvoa!
  • Rouva Sana on valtakunnallisen vaikuttajamarkkinointiyhteisön PING Helsinkin yksi PING Ambassador - vaikuttajamarkkinoinnin suurlähettiläs. Lue lisää aiheesta täältä.
  • Rouva Sana on valittu yhdeksi Tekesin Innovaatiosetelin palveluntuottajaksi. Lue lisää palveluista ja avustuksen hakemisesta täältä.


Soita, lähetä sähköpostia, kutsu käymään.
Ole yhteydessä ja kysy lisää!

SISÄLTÖTOIMISTO ROUVA SANA
Minna Luoma
puh. 0400-393922
rouva.sana@gmail.com

Mikään tarina ei ole liian pieni kerrottavaksi.


Lisää Rouva Sanasta


Kuka Rouva Sana on ja miten hän syntyi, kurkkaa tarkemmin täältä. Samalta sivulta löydät myös lisää tietoa Sisältötoimisto Rouva Sanasta ja muun muassa sen arvoista.

Työhistoriaani voit tutustua LinkedInissä, jonne pääset tästä.


Mitä sisältömarkkinointi on?

Sisältömarkkinointi on markkinointitekniikka, jolla halutulle asiakasryhmälle tuotetaan sen arvostamaa, hyödyllistä, jatkuvaa ja johdonmukaista markkinointiviestintää ja muuta mediasisältöä.

Sisällöt julkaistaan niissä sosiaalisen median kanavissa, jotka tavoittavat parhaiten halutun kohderyhmän.

Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on sitouttaa nykyiset asiakkaat, saada uusia asiakkaita ja markkinoida heille tuotteita/palveluita kannattavasti.


Mitä sisällöntuotanto on?

Sisällöntuotanto on paitsi yritykseen myös sen edustamaan alaan, tuotteisiin ja toimintaympäristöön liityvien juttujen ja tarinoiden kirjoittamista sekä valokuvien, videoiden ja muiden linkkien jakamista sosiaalisen median kanavissa sekä verkossa.

Yritykseen itseensä kohdistuvaa markkinointia suositellaan olevan sisällöntuotannon kokonaismäärästä vain noin neljä-, viidesosaa.

Sisältömarkkinointi ei siis ole koskaan vain ja ainoastaan omasta yrityksestä ja sen tuotteista/palveluista viestimistä ja markkinoimista.