Bloggaajan työkirja opastaa bloggaamaan tavoitteellisesti

Posted on Posted in bloggaaminen

Uusi tavoitteellisen bloggaamisen tietokirja, Minustako bloggaaja? – BLOGGAAJAN TYÖKIRJA on ilmestynyt. Kasvavien markkinointikanavien kirjon keskellä perinteikkäällä blogilla on yhä vahva sijansa. Blogin etuna on, että seuraajia palvelevat, laadukkaat sisällöt ovat hakukoneiden mieleen.

Uutuustietokirja Minustako bloggaaja? – BLOGGAAJAN TYÖKIRJA (Minna Luoma, Rouva Kustannus) neuvoo lukijaa kädestä pitäen tavoitteelliseen bloggaamiseen. Tietokirja on jatkoa suositulle Minustako bloggaaja? – Bloggaajan käsikirjalle, joista molemmat on suunnattu asiantuntijoiden ja yrittäjien markkinointityön avuksi.

Jos blogin on tarkoitus markkinoida, oma tekeminen tulee suunnitella. Bloggaamisen ei saa olla roiskimista. Uutuustietokirja Minustako bloggaaja? – Bloggaajan työkirja on opas tavoitteelliseen bloggaamiseen. Tavoitteellinen bloggaaminen ei ole harrastus vaan bloggaamisella on selkeä markkinoinnillinen päämäärä: vauhdittaa oman osaamisen ja ammattitaidon tunnetuksi tekemistä sekä markkinoida yrityksen palvelu- ja/tai tuotevalikoimaa.

Bloggaajan työkirjan avulla asiantuntija tai yrittäjä polkaisee käyntiin tavoitteellisen blogin. Suunnittelutyönsä lomassa hän saa työkirjasta konkreettisia vinkkejä helpottamaan omaa bloggaamistaan. Tietokirjan tehtävien avulla asiantuntija tai yrittäjä muun muassa ideoi blogikirjoitustensa aiheita, tekee konkreettisen sisältösuunnitelman, tunnistaa omat blogityön haasteet ja pohtii keinoja niiden selättämiseksi, laatii ajankäyttöä helpottavia uusia rutiineja ja harjoittelee kirjoittamaan hyvin.

Bloggaajan työkirja on nimensä mukaisesti oman työn rinnalla kulkeva kirja, jonne asiantuntija tai yrittäjä tallentaa kaikki tavoitteelliseen bloggaamiseen liittyvät muistiinpanonsa. Kun ajatukset ja havainnot on kirjattu muistiin, ne ohjaavat kohti asetettuja tavoitteita.

Minustako bloggaaja? – Bloggaajan työkirjan kirjoittanut sisällöntuottajayrittäjä, toimittaja ja kouluttaja, blogin kummitätinäkin tunnettu Minna Luoma (Rouva Sana), jolla on lähes 25 vuoden työkokemus sisältöjen tuottamisesta eri alustoille.  Hän on toiminut työssään myös lukuisten kirjoittajien sparraajana ja tekstien editoijana sekä kouluttanut bloggaamista, sisällöntuottamista ja sisältömarkkinointia asiantuntijoille ja yrittäjille. 

MINUSTAKO BLOGGAAJA? – BLOGGAAJAN TYÖKIRJA, Minna Luoma, Rouva Kustannus

ISBN 978-952-69644-0-9

Sidottu, 154 s., sisältää runsaasti täytettäviä tehtäviä ja tehtäväpohjia.

Tietokirja on saatavilla Rouva Kustannuksen verkkokaupasta tai kaikista maamme kirjakaupoista ja verkkokirjakaupoista Kirjavälityksen kautta.

Lue lisää Bloggaajan työkirjasta ja Bloggaajan käsikirjasta täältä. Tutustu myös yleisimpiin tavoitteellisen bloggaamisen tietokirjoja koskeviin kysymyksiin täällä.

Jaa ja käy tykkäämässä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *