Rouva Sana_kesätarjous

Laita yrityksesi verkkosivut kuntoon – hyödynnä kesätarjous viimeistään elokuussa

Posted on Posted in sisällöntuotanto, sisältömarkkinointi

Ovatko yrityksesi verkkosivut uudistuksen tarpeessa? Onko sinulla tunne, että verkkosivuillesi tarttis ehkä tehdä jotain, mutta et ihan tiedä, mitä?

Olen tuottanut erilaisia sisältöjä verkkoon noin 10 vuoden ajan sekä uudistanut ja muokannut lukemattomia verkkosivuja. Autan yrittäjiä heidän verkkosisällöntuotannossaan. Tiesitkö, että joskus yrityksen verkkosivuille saattaa riittää pienikin sisällöllinen uudistus?

Facebook on yrittäjälle oivallinen markkinointikanava, mutta se ei ole yrityksen käyntikortti. Mikään some-kanava ei ole täysin sitä. Facebook ja some-kanavat ovat markkinoinnin muotoja siinä, missä lehtimainontakin. Yrityksen käyntikorttina toimivat verkkosivut.

Syitä yrityksen verkkosivujen ylläpitoon on useita

Syy numero yksi: hakukoneet tykkäävät verkkosivuista. Ne suorastaan rakastavat niitä. Kun asiakkaasi etsii yritykseesi ja/tai toimialaasi liittyvää tietoa, hakukoneet nuuskivat kaikki verkkosivut läpi sekunnin murto-osassa. Jos verkkosivuillesi tuottamasi sisältö vastaa asiakkaiden tekemiä hakukriteerejä, pääset hakukoneen etusivulle kohtuullisen nopeasti ilman maksettua mainontaakin. Samaan et pysty samalla tavoin somen – tai esimerkiksi sen Facebookin -avulla.

Kaiken edellytyksenä kuitenkin on, että:

  1. yrityksesi verkkosivut skaalautuvat kaikille päätelaitteille
  2. verkkosivusi ylipäätään päivittyvät säännöllisesti ja
  3. sisältösi ovat juuri sinun asiakkaitasi kiinnostavaa.

Ovatko ne?

Syy numero kaksi: verkkosivusi ovat aina sinun omistuksessasi. Niitä ei omista Facebook, Google, eikä kukaan tai mikään muu. Pk-yritysmaailmassa tunnetaan jo lukuisia tilanteita, joissa Facebook on sulkenut yritykseltä mahdollisuuden mainostaa – joko väliaikaisesti tai mikä pahinta, joskus jopa kokonaan. Yrittäjän on pitänyt aloittaa kaikki vuosien aikana tehty työ alusta.

Jos yrityksesi läsnäolo lepää pelkästään Facebookin ja ylipäätään somen sekä kanavien kautta kasvatetun seuraajakunnan varassa, mitä teet, jos some-tilisi on – vaikka vain hetken aikaa – poissa käytöstäsi? Yrittäjän itsensä hallinnoimat ja omistamat verkkosivut ovat aina yrityksen ammatillinen ja taloudellinen henkivakuutus. 

No, miten on? Siis yrityksesi verkkosivujen laita? Millaisessa kuosissa ne mielestäsi ovat?

”Tuska vaihtui sisällöntuotannon vuosisuunnitelmaan”

”Olen kokenut vuosia tuskaa tekstin tuottamisesta. Vahvuuteni ei todellakaan ole kirjoittamisessa vaan jossain muussa. Mutta onneksi on Rouva Sana, Minna!

Kun tajusin, että voin pyytää apua blogikirjoitusten ja verkkosivujen sisällön kirjoittamiseen, putosi suuri taakka mieleni päältä. Ennen saatoin pyörittää yhtä aihetta kuukausia. Monet asiat jäivät siksi kertomatta ja markkinoimatta. Nyt minulla on sisällöntuotannon vuosisuunnitelma, ja sisällöt minulle tuottaa Rouva Sana.

Minnan toimittajatausta on omiaan artikkelin tai mainostekstin luomiseen. Hän on vain muutaman kysymyksen jälkeen perillä aiheesta. Parin päivän päästä saan jutun luettavakseni, ja pian sen jälkeen myös julkaistavaksi verkostoissani.

Jestas, miten hyvälle ja helpottavalle se tuntuu. Voin suurella sydämellä suositella häntä myös muille.”

Sari Hämäläinen,
työyhteisökouluttaja ja -valmentaja, yksinyrittäjä,
Masari Oy

Hyödynnä kesätarjouksesi edut nyt!

Verkkosivusi on mahdollista saattaa ajan tasalle joskus pienin satsauksin. Se, että et ymmärrä, osaa, ehdi tai tiedä, miten sisältöjä verkkoon tuotetaan, ei haittaa: se ei ole este lainkaan. Sinua varten on olemassa Sisältötoimisto Rouva Sana.

Saat nyt vartin mittaisen ilmaisen konsultoinnin sijaan puoli tuntia ilmaista neuvonta-aikaa, jonka aikana käymme yhdessä suullisesti läpi, mitä verkkosivuillesi (ja ylipäätään koko sisältömarkkinoinnillesi) kannattaa tehdä. Sitoumuksetta. Konsultointi toteutetaan syksyn aikana puhelimitse tai etäyhteyden välityksellä.

Hyödynnä samalla sisällöntuotantopalveluideni alennus kesätarjousasiakkaille. Saat valitsemasi kuukausipaketin ensimmäisen kuukauden puoleen hintaan. Etusi on huima. Et samalla hinnalla saa ammattilaisen laatimia sisältöjä mistään. Hinta määräytyy paketin mukaan alkaen 125 e/artikkeli +alv (norm. 375 e/artikkeli + alv. eli hinnaston Hevi paketti: 1125 e/kk + alv, kolme artikkelia kuukaudessa). Tutustu paketteihin ja muihin palveluihini.

Helppoa, riskitöntä, huoletonta. Voit keskittyä omaan ydinosaamiseesi ja jättää sisältömarkkinointisi toteuttamisen ulkopuoliselle.

Kesätarjouksen tarkat tiedot:
  • Kesätarjous koskee uusia asiakkaita.
  • Tarjous on voimassa 31.8.2021.
  • Tarjoukseen sisältyy kaksi osaa: puolen tunnin mittainen ilmainen konsultointiaika ja/tai sisällöntuotannon kuukausipaketin ensimmäinen kuukausi puoleen hintaan. Voit valita osista yhden tai molemmat.
  • Kesätarjous edellyttää yhteydenottoa viimeistään elokuun aikana.
  • Konsultointiaika toteutetaan 16.8.-31.10.2021 joko puhelimitse tai etäyhteyden avulla.
  • Kuukausipaketti käynnistetään sopimuksen mukaan vuoden 2021 aikana.
  • Saat tarkemmat tiedot ilmaista konsultointiaikaa varatessasi.
  • Huom! ilmaisia konsultointiaikoja on vain rajallisesti. Ajat varataan yhteydenottojärjestyksessä.
Kesätarjouksen kuukausipakettiin liittyvät tarkat tiedot:
  • Voit valita haluamasi kuukausipaketin tarpeesi mukaan. Saat tarvittaessa apua päätöksesi tueksi esimerkiksi ilmaisen konsultoinnin aikana.
  • Hinta määräytyy valitsemasi paketin mukaan. Saat valitsemasi paketin ensimmäisen kuukauden puoleen hintaan.
  • Kuukausipaketin minimi voimassaoloaika on kolme kuukautta. Paketti käynnistetään sopimuksen mukaan vuoden 2021 aikana.
  • Sopimus on määräaikainen, ja se päättyy automaattisesti kolmen kuukauden jälkeen.
  • Kuukausipakettia on mahdollista jatkaa voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
  • Kaikkiin hinnaston hintoihin lisätään alv.

Ota yhteyttä! Hyödynnä kesätarjouksesi viimeistään 31.8. Varaa oma ilmainen konsultointiaikasi heti!

Jaa ja käy tykkäämässä

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *