Sisällöntuotanto

Sisällöntuotantopalvelut

Sisällölläsi ei ole väliä. Tarvitsipa sitten yhden tarinan tai yrityksesi kaiken sisällöntuotannon ulkoistettuna, Sisältötoimisto Rouva Sanan sisällöntuotantopalvelut kattavat kaikki haluamasi kirjalliset sisällöt:

  • verkkotekstit ja blogikirjoitukset
  • journalistiset artikkelit
  • natiiviartikkelit ja kokonaiset advertoaalit (yksittäiset artikkelit, sivut, aukeamat, useamman sivun natiiviliitteet ja/tai -julkaisut)
  • olemassa olevien verkkosivujen sisältöjen päivittäminen, täydentäminen, muokkaaminen ja editointi
  • uusien verkkosivujen sisällöntuotanto
  • uutis- ja asiakaskirjeet
  • lehdistö-/mediatiedotteet (mahdollisuus myös valtakunnallisen ePressin tiedotejakeluun,
    huom! koskee vain sisältötoimistossa tuotettuja tiedotteita)
  • erilaiset markkinointitekstit
  • sisällöt sosiaalisen median kanaviin
  • tekstit ja artikkelit erilaisiin julkaisuihin ja lehtiin kuten henkilöstö-, yritys- ja asiakaslehtiin
  • kokonaiset julkaisut ja niiden tuottaminen avaimet käteen -periaatteella
    (esimerkiksi vuosikertomukset, yritysjulkaisut, asiakaslehdet, projektikertomukset jne.)
  • yms.

Kaikkiin sisällöntuotantopalveluihin on mahdollista liittää valokuvaus, sisältömarkkinoinnin suunnittelu, graafinen suunnittelu ja/tai painotyö. Käytössäsi on myös Rouva Kustannuksen tietotaito ja ammattiosaaminen. Mikään tarina ei ole liian pieni kerrottavaksi.

Erityisaihealueita: yrittäjyys, asiantuntijuus, markkinointi ja liiketoiminta, työelämä ja työelämän muutokset, itsensä kehittäminen ja oman osaamisen markkinointi, kouluttaminen ja opettaminen sekä koulumaailma (myös matkailu, kulttuuri, hyvinvointi sekä perhe-elämä).

Ulkoista vaikka vain osa omasta säännöllisestä sisältötarpeestasi alan ammattilaiselle. Sisällöntuotantopalvelut on mahdollista tilata nyt myös edullisempana kuukausipakettina.  TUTUSTU PALVELUHINNASTOON TÄSTÄ. 

SISÄLLÖNTUOTANTOON LIITTYVÄN PROSESSIN KUVAUS

Tiedätkö, miten ulkoistettu sisällöntuotantoprosessi etenee? Olitpa kiinnostunut yrityksesi yhden verkkotekstin, asiakaslehden artikkelin tai blogikirjoituksen sisällöntuotannon ulkoistamisesta kaikki sisältävät yleensä seuraavat työvaiheet:

  1. Toimeksiannon määritteleminen: tavoitteiden ja kohderyhmän määritteleminen suunnitellulle sisällölle/toimeksiannolle, näkökulman valitseminen ja työn aikataulutus
  2. Työn valmisteleminen: sisältöön liittyvien mahdollisten haastateltavien kontaktointi sekä haastattelujen sopiminen, muun mahdollisen tausta-aineiston hankinta ja siihen perehtyminen
  3. Varsinainen sisällöntuotantotyö: tarvittavien haastattelujen tekeminen, varsinaisen sisällön tuottaminen sekä sisällön oikoluettaminen etukäteen kaikilla haastateltavilla
  4. Sisällön editointi ja muokkaaminen: kierros 1. sisällön muokkaaminen haastateltavien kommenttien ja korjausten perusteella, kierros 2. sisällön muokkaaminen asiakkaan kommenttien ja korjausten perusteella
  5. Sisällön luovuttaminen julkaisuvalmiina asiakkaalle sovittuun määräaikaan mennessä.